Rubriky
Rozhovory

Naše kampaně vyprávějí příběh, kterému budou vaši zákazníci rozumět, říkají specialisté z We Are Signature

Tereza a Kristýna, přestože ani jedna z nich neměla ambice budovat vlastní agenturu, dnes považují založení firmy za jedno ze svých nejlepších rozhodnutí a splněný sen. Sen o tom, že jde marketing dělat i jinak, než je obvyklé. Ale pojďme pěkně od začátku.

TEREZA FIŠER 

Dítě s duší podnikatelky

Od 8 let jasně věděla, že až jednou vyroste, bude podnikatelka. Dětský pokojíček si přestavěla na kancelář a snila o tom, jak skvělým týmem se obklopí. Už tehdy se naplno projevily její cílevědomost, ctižádostivost, ale i tvrdohlavost, díky které si vytyčené cíle a sny postupně plnila. 

„Nikdy jsem nebyla dítětem, které by nevědělo, kam jeho kroky mají směřovat.“

Nebyla by to Tereza, kdyby ihned po ukončení základní školy neměla jasný směr. A tak její první kroky směřovaly na obchodní akademii. Po maturitě nastoupila na VŠEM (Vysoká škola ekonomie a managmentu). Během studií si jako brigádnice vyzkoušela práci recepční, ale i asistentky s přesahem do marketingu v jedné z největších výzkumných agentur. Poté co prošla celou řadou míst (jak na klientské straně, tak na straně agentury), osud jí ukázal cestu. Přijali ji do jedné z největších agentur specializujících se na marketing na sociálních sítích, kde se potkala s Kristýnou. 

„Kromě práce mě životem provázely i YouTube a potom Instagram či blog. To vše se stalo mou vášní a ventilem, kam směrovat svoji energii. Je úplně jedno, jestli máte nálepku influencera, youtubera, blogera nebo instagramera, důležité je, kolik lidí můžete inspirovat a pomoct jim.“

Když vám vlastní tělo řekne DOST

Poslední rok v agentuře byl pro Terezu krušný. Vstávala každý den v pět ráno, aby se mohla učit na státnice. Jezdívala domů z práce pozdě večer (kde mimochodem fungovala tradičně na svých 110 %) a opět usedala k učení. A takto pořád dokola. Není divu, že její tělo takový nápor dlouho nevydrželo. 

Změna prostředí a obrovský krok do neznáma

V létě roku 2018 se rozhodla postavit na vlastní nohy. Jako freelancer si mohla vybírat klienty, se kterými chtěla spolupracovat, a organizovat si čas podle sebe.

„Bylo to naprosto skvělé a našla jsem se v tom. Možná to bylo něco, k čemu jsem opravdu od malička směřovala.“

Ve stejný čas vstoupila na scénu Kristýna. Jedno posezení u kávy, na kterém stihly probrat vše včetně marketingu. Uvědomily si, že mají na věci stejný pohled, a to jiný než všichni ostatní. A tak v březnu 2019 oficiálně založily reklamní agenturu We Are Signature a jejich sen se stal skutečností.

KRISTÝNA SZKANDEROVÁ

Dítě, o kterém bylo všude slyšet

Asi nebude náhoda, že se narodila jen o tři dny později než Tereza, i když na druhém konci republiky. Od malička chtěla být tiskovou mluvčí nebo novinářkou. Neustále mluvila a mluvila (což jí mimochodem zůstalo dodnes). S marketingem se seznámila již během studentských projektů na střední škole v Orlové. Po maturitě pokračovala studiem na ekonomické fakultě Vysoké školy báňské. Stala se součástí redakce univerzitního online magazínu www.sokolska33.cz a nepostradatelnou součástí jejich marketingového oddělení.

V 24 letech na pokraji vyhoření

Po bakalářských státnicích se přestěhovala za prací do Prahy a odstartovala svou kariéru u výše zmiňované agentury specializující se na marketing sociálních sítí. Z juniorní pozice se brzy vypracovala na team leadera, který v rámci komunikace na sociálních sítích zodpovídal za práci celého týmu. Zodpovídala mimo jiné za péči o zákazníky napříč portfoliem klientů a pomáhala s budováním in-house týmu zákaznické péče několika firem.

„Mou specializací byla zákaznická péče a krizová komunikace. Vedla jsem největší krizovou komunikaci v bankovnictví v ČR v roce 2017.“

Stejně jako Terezu i Kristýnu práce v agentuře bavila. Pohltila ji však natolik, že se jí ze života zcela vytratil life-work balanc (rovnováha mezi pracovním a soukromým životem). Brzy se dostavila řada zdravotních komplikací, což vzala jako jasný impuls ke změnu.

„Byla jsem na pokraji vyhoření. Což ve 24 letech rozhodně není ideální stav. Věděla jsem, že pokud mám zůstat v marketingu, musím přijít razantní změna.“

Na konci roku 2017 odešla z agentury na volnou nohu. Jako freelancer pomáhala menším značkám, neziskovkám a startupům najít cestu k začlenění sociálních sítí do celého marketingového mixu. Konzultovala strategie, obsah, pomáhala s budováním komunit, jako lektorka vedla pracovní semináře (například PR akademii pro neziskovky, kurzy sociálních sítí pro Czechitas a další). Až do začátku roku 2019 spolupracovala s ostatními freelancery. Zlom nastal v momentě, kdy dostala myšlenku založit firmu, která bude freelancery propojovat.

Cílem bylo a je DĚLAT MARKETING JINAK

Kristýna s Terezou si plně uvědomovaly velkou konkurenci v oblasti marketingových agentur, přesto do toho šly. Měly vlastní vizi, zcela odlišnou od ostatních. Jejich cílem bylo dělat marketing JINAK!

„Jsme tým freelancerů, kteří se specializují na digitální marketing. Pro klienta to znamená individuální přístup, a to nejen ve složení týmu, ale také uvnitř firmy, kdy si každý z našich kolegů vybírá, zda ho daný projekt/produkt/firma zaujaly a zda se na tom chce podílet.“

Tereza Fišer

Získaly důvěru značek jako L’Oréal, Portu, TV Nova a dalších…

V čem je jejich agentura unikátní? Jediný člověk zastřeší v rámci jedné pomyslné střechy komunikačně vše od A do Z. Odpadá tedy komunikace s webaři, grafickým studiem, social media manažerem atd. Každou oblast řeší zkušený specialista, nadšený pro svůj obor. 

„Vnímám, že se s Terez skvěle doplňujeme a dokážeme spolu fungovat. Jsme v našem podnikání rovnocennými parťáky. I když jsme mladá firma s krátkou historií, oblasti marketingu se obě věnujeme již mnoho let. Za poměrně krátké působení jsme získali důvěru značek jako L’Oréal, Portu, Czechinvest, Feedo, TV Nova a dalších.“ Kristýna Szkanderová

Nezáleží na tom, zda jste velký korporát nebo začínající start-up. Zda hledáte dlouhodobou nebo jednorázovou spolupráci. Ať už je vašim cílem pojmout marketing komplexně nebo vás zajímají jen některé části z oblasti online marketingu, profesionálové z firmy We Are Signature si poradí s každou výzvou. Pomůžou vám s nastavením strategie, správou sociálních sítí, PPC, jednotnou grafickou linkou nebo proškolením vašeho týmu. Začít můžete teď a TADY.

Přestože byl minulý rok kvůli pandemii covidu atypický téměř ve všech oblastech podnikání, rozšířili klientské portfolio firmy například o firmy jako EUC nebo kliniky Canadian Medical.

Tereza s Kristýnou mají být na co hrdé. S každým projektem dokazují, že hranice marketingu lze neustále posouvat. Profesionalita, kreativita, jedinečnost a hravost zaručují úspěch všem kampaním do jejich rukou svěřeným. 

„Jsem nesmírně hrdá, že ačkoli byl tento rok velmi těžký a plný výzev, podařilo se nám rozšířit ten nejužší tým o 7 lidí a obratově vyrůst o 400 % oproti roku předchozímu. Navíc jsme naše klientské portfolio rozšířili o firmy jako EUC a Canadian Medical, Bionaut či švýcarský e-shop Spacesaver.“ Tereza Fišer

Sdílet článek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *